วันพุธที่ 14 ตุลาคม พ.ศ. 2558

Sacca-kiriya gatha


4 สัจจะกิริยะคาถา    :  
Sacca-kiriya gatha
(Learder)
Handa mayaṃ sacca-kiriya gaṭhāyo  Let us now chant sacca-kiriya gatha.
Bhanāma se:
(All)
N’atthi me saranaṃ aññaṃ,                 I have no other refuge,
Buddho me saraṇaṃ varaṃ,               The Buddha is my foremost refuge;
Etene sacca-vajjena,                            Through the speaking of this truth,
Sotthi te (me) hotu sabbadā.                May you( I) be blessed always.
N’atthi me saraṇaṃ aññaṃ,                  I have no other refuge,
Dhammo me saraṇaṃ varaṃ,              The Dhamma is my foremost refuge,
Etena sacca-vajjena,                             Through the speaking of this truth,
Sotthi te(me) hotu sabbadā.                  May you( I ) be blessed always.
N’atthi me saraṇaṃ aññaṃ,                  I have no other refuge,
Sangho me saraṇaṃ varaṃ,                 The Sangha is my foremost refuge,
Etena sacca-vajjena,                              Through the speaking of this truth,

Sotthi te ( me ) hotu sabbadā.                May you ( I ) be blessed always.

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น